Wolf Kati nagyon óvatos. Állítólag megkérte az ismerőseit, hogy azonnal szóljanak, ha úgy látják, hogy megváltozott. Ő ugyanis szeretne az a copfos, smink nélküli nő maradni, aki reggelente kakaót ad a kicsiknek és rántottát süt a férjének.

Jelentem, Kati mit sem változott, ha csak annyiban nem, hogy sosem ér rá, három hétig egyeztettük az időpontot, s végül a Budapestről Sopronra tartva, az autóban tudtunk beszélgetni. És három nap múlva már utazott Düsseldorfba, az Eurovíziós dalfesztiválra. Igaz, ezúttal a férje és a lánya is elkísérték, csak a kicsit hagyták itthon. És mire az interjú végére érek, már azt is tudni fogjuk, hogyan szerepelt a Szerelem, miért múlsz? (What about my dreams?) című dallal. Bayer Friderika és Rúzsa Magdi sikere és több előadónk kudarca után ugyanis ismét szerepel magyar énekesnő a döntőben.

– Jó tempóban érkezett az Eurovíziós felkérés, hiszen éppen ez a soproni gála az utolsó felvonása az X-faktor turnénak.
– Fáj is a szívem, hogy vége, mert nagyszerű csapat voltunk. Bejártuk az országot, sőt Erdélyben is volt három nagy koncertünk. Hála, a jó istennek, tele van a naptárom, így ha hazajövünk Düsseldorfból, akkor sem fogok unatkozni.
– Túl sokáig tartott, míg befutottál, hiszen az X-faktor előtt a nagyközönség nem nagyon ismert, pedig zenész családba születtél, Édesapád Wolf Péter a táncdalfesztiválokról ismerős zeneszerző.
– Már a gimnáziumban felléptem, s azóta több zenekarban is énekeltem, több stílust kipróbáltam és rengeteg fellépésem volt, klubokban, bálokon, esküvőkön, ahova éppen hívtak. Persze civil szakmám is volt, dolgoztam titkárnőként, asszisztensként. Semmi izgalmas, de a csekkeket be kellett fizetni.
– Édesapád nem óvott a pályától, ő aztán közelről látta, milyen sokan kínlódtak a mikrofon mögött?
– Tudta, hogy mennyi bajom lesz és egyébként is minden szülő félti a gyerekét az efféle pályától. Nem tiltotta meg, hogy énekeljek, de azért néha megjegyezte, hogy nem akarok-e végre egy rendes szakmát választani…
– Mi lett volna az?
– Orvos vagy közgazdász. Aztán csak elvégeztem egy főiskolát, de azt is az éneklés miatt, szolfézs tanárként is dolgozhatnék.
– Egyszer már esélyed lett volna befutni, amikor bekerültél a legjobbak közé a Megasztárban, de akkor az utolsó pillanatban visszaléptél. Megijedtél?
– Nem, csak akkor a családnak adtam elsőbbséget. A Megasztárban ugyanis leültek velünk beszélgetni és elmondták, hogy mostantól felfordul az életünk, szóval az történ volna, ami most, hogy megismernek az utcán, nyilatkoznunk kell és egyik fellépésről a másikra megyünk. Én akkor már ismertem a férjemet…
– A kapcsolatod látta volna kárát?
– Nem, akkor már évek óta együtt voltunk és nagyon szerettem volna gyereket. Féltem is, hogy milyen celebnek lenni. Lehet, hogy ha akkor az éneklést választom, még most sem lenne családom. Márpedig én gyerekek nélkül nem tudtam volna elképzelni az életem.
… a folytatást keresse a Mix Magazin júniusi számában. Már kapható az újságárusoknál!
Forrás: mixonline.hu (Ajánlatos megnézni a linken is a cikket, mert itt nem nagyon engedte formázni a szöveg elrendezést, így kicsit csúnyácska lett)
Reklámok