Ma este végre debütált a DTK Show -ban eme csodálatos karácsonyi dal videoklipje! Mint tudjátok, a dal és a klip a D. Tóth Kriszta Show felkérésére készült, ezért is láthattuk a klipet először a show -ban!

A klip ugyanolyan varázslatos, csodálatos, és szeretettel teli, mint maga a dal. A klipet a Kati videoklipjeit is készítő Indián, és csapata készítette, és mint mindig, most is fantasztikus munkát végzett!

A klipben mind a négy énekes is feltűnik, azaz Kati is!
Valami hihetetlen gyönyörű a klipben Kati, egy valóságos angyal, gyönyörű fehér ruhában! Egy álomszép angyal a mi Katink!

A klipben feltűnik D. Tóth Kriszta is, valamint a Kós Károly Ének – zenei Általános iskola gyermekkórusát is láthatjuk!

Csodálatos dal, és gyönyörű videoklip született! Én azt mondom, és ezt nem csak Én gondolom így, hanem nagyon sokan, hogy ez minimum az év magyar karácsonyi dala! Annyira tele van szeretettel az egész dal, hogy Én férfilétemre megkönnyeztem, és még azután is meghatódom mindig a dalt hallgatva és a klipet nézve, hogy már jó párszor megnéztem a debütálás óta! :’)

Itthon ez a dal fog szólni Karácsonykor!

Nézzétek hát Ti is és hallgassátok ezt a csodálatos dalt és a videoklipet, a meghatódás garantált! :’)

Kati is kirakta a klipet a Facebook -on!🙂

A műsort itt tekinthetitek meg: http://videotar.mtv.hu/Videok/2011/12/06/22/DTK__D_Toth_Kriszta_show_2011_december.aspx
A videoklipet pedig YouTube -on kívül itt: http://videotar.mtv.hu/Videok/2011/12/06/22/Karacsonyi_Alom.aspx