Archive for 2011. május 20. péntek


Mint megtudhattátok, Kati ma a Blikk szerkesztőségének vendége volt, ahol telefonon, és online is lehetett kérdezni. Kati elvitte magával Luca babát is, nagyon aranyosak voltak! 🙂

Itt megtekintheted a még nem formázott “nyersanyagot”, azaz a kérdéseket, és a válaszokat: http://www.blikk.hu/blikk_sztarchat_popup?tema_id=111

És íme a mai, már formázott kérdések, és Kati válaszai, valamint egy videó Katiról, ahogy Luca babával az ölében válaszolja meg mind online, mind telefonon a kérdéseket! 🙂 Plusz képek is vannak, Katiról, és Luca babáról is! 🙂

Bár valóban csalódott egy kicsit Wolf Kati, mégsem változtatna semmin, ha újra felléphetne az Eurovíziós Dalfesztiválon. Az énekesnő olvasóinknak azt is elárulta, hogy úgy érzi Düsseldorfban a magyar csapat megmutatta, van bennük kurázsi. Az X-Faktor sztárja kislányával együtt érkezett szerkesztőségünkbe.

Anita P.:
Kedves Kati!
Nagyon tetszett a számod, magasan a legjobb volt a mezőnyben. Az is nagyon tetszett, ahogy énekeltél, sokkal jobb helyezést érdemeltél volna!
2 dolgot említenek sokan, és egyet értek velük, ami jobb is lehetett volna, így a kérdésem is ezzel kapcsolatos. Volt-e lehetőséged beleszólni a ruhaválasztásba, vagy azt kellett viselned, amit adtak? Illetve úgy érzem, hogy keveset mozogtál a színpadon. Ez így volt koreografálva, vagy az izgalom miatt alakult így?
Gratulálok a teljesítményedhez, és sok sikert kívánok neked a jövőben!

Wolf Kati:
A ruhát és a koreográfiát is együtt találtuk ki. A ruhát imádtam nagyon. A show felépítése pedig a dalt támasztotta alá. Ez egy nehéz dal, és azon volt a hangsúly.

Wolf Kati elhozta magával a kisebbik lányát is

BRN:
1.Gratulálok szerintem nagyon jó volt!
2.Ugye nem vágnak földhöz a negatív kritikák?
3.Mit tanácsolnál a jövőre induló Eurovisio-s jelöltnek? Ill. így utólag mit változtatnál meg (egyáltalán változtatnál-e)a produkciótokon?

Köszönöm és minden jót! =)

Wolf Kati:
Nem változtatnék semmit! ugyanezt javasolnám a következőnek is. Szívvel lélekkel kell csinálni. Semmit nem csinálnék másként.

Marika:
Szia Kati!

Nem tudod, ki volt az, aki azt terjesztette, hogy ez a dal olyan jól fog szerepelni? Én örülök, hogy a döntőbe kerültél, és ha nem lett volna ez a nagy felhajtás, akkor nem lennék ennyire csalódott. Abban biztos voltam, hogy a te dalod a döntőbe jut. Tényleg ki akarják adni külföldön a dalt? Én örültem az eurovíziós szereplésednek, mert amikor meghallottam ezt a dalt, arra gondoltam, nemzetközi sikerre lenne méltó, nem csak arra, hogy hazánkban ismerjék, bár az angol szövege nem tetszik annyira. További sok sikert!

Wolf Kati:
Általános várakozás előzte meg a dalt, mert sokaknak tetszett! Szerintem nagyon jól is szerepeltünk. A helyezéssel nem foglalkozunk. A tömeg is nagyon érdeklődött a dal iránt. A Finn országos kereskedelmi rádió is játssza már a dalt. Svédországban a top 10-ben van a dal letöltése.

Az énekesnő büszke a csapatára

Zsuzska:
Szia Kati !
Gratulálok és büszke vagyok hogy te képviselted a hazánkat, köszönöm.
Már az x-faktorba is Te voltál a favoritom és igazam volt. 🙂
Zsuzska

Wolf Kati:
Nagyon szépen köszönöm! Jól esik, hogy a közönség mindig mellettem áll.

Macsek:
Szia Kati! Szerintem szuper voltál, nagyon büszke vagyok Rád, és köszönöm, hogy képviselted (méltón!) a Hazánkat! A kérdésem az lenne, hogy Téged nem zavar, hogy tudatosan Celine DIon-t “faragtak” Belőled? 🙂 Puszi! 🙂

Wolf Kati:
Többekhez hasonlítottak már. Voltam már Jennifer Rush és Sarah Jessica Parker is:) Azt remélem, hogy most már Wolf Katiként ismernek az emberek!

Anyuka:
Egy a lényeg. A dal Európa, sőt világszerte sikeres lesz. Már az:) A többi kit érdekel?:) Ugye készültök új dallal, dalokkal? Mert várjuk a hasonló szuper produkciókat:) Muszáj lesz !:)

Wolf Kati:
Készülünk! Eddig e körül a dal körül forgott az élet, de most nekiállunk a lemez folytatásának. Fontos, hogy további jól dalokkal álljunk elő.

Wolf Kati most lányaival szeretne többet foglalkozni

Anna:
Kati! Most néztem a dalversenyt, de csakis miattad, ezért is volt számomra elkeserítő a végeredmény. Jól tudom, hogy nem a produkciót minősítette. Nem is azt akarom kérdezni, hogy mit éreztél, csak gratulálni szeretnék, hogy megmutattad ország-világnak magad, és azt, hogy van bennünk még abból a magyar virtusból! Facebook-on is rendszeresen követlek, szóval hajrá, sok sikert a továbbiakban is!
Sopronba nem akarsz jönni koncertezni? 🙂

Wolf Kati:
Nagyon köszönöm! Mindenhova megyek, csak hívjatok. remélem még Sopronba is eljutok. Én is büszke voltam, hogy ilyen csapat képviselhette Magyarországot. Az volt a dolgunk, hogy megmutassuk bennünk is van erő!

Emma:
Szia Kati ! Annyira hiányoltam az előadásod alatt a táncot … legalább arra számítottam, hogy úgy fogsz táncolni, mint a klipedben. Miért nem táncoltál ? Szerintem nagyon odaillett volna !

Wolf Kati:
Nagyon nehéz az ének és úgy gondoltam az a legfontosabb, hogy az ének szuperül szóljon. Azért voltak mellettem táncosok, hogy ők mozogjanak mellettem. Nekem az énekre kellett koncentrálnom.

T.Róbert_Győr:
Szia Kati !
Sajnálom hogy 22. lettél de legalább kint voltál még többen megszerették a zenédet és ez szerintem nagyon jó.
Hogy telnek azóta a napjaid ? Kaptál felkéréseket külföldről ?
További NAGYON SOK SIKERT ! 🙂

Wolf Kati:
Köszönöm szépen! Azóta sokkal nyugodtabban telnek a napjaim. Most fellépéseim vannak itthon is, és külföldről is jönnek a felkérések.

Flóra:
Szia Kati. Először is gratulálok, nagy büszkék vagyunk rád. Az eredeménytől ne csüggedj el, remélem látod mennyien (nem csak magyarok) lepődtek meg, hogy a 22. lettél. De persze ez is nagy szó. További sok sikert neked. A kérdésem az lenne, hogy szerinted kinek kellett volna nyernie és melyik nemzet indulóival lettél a legjobb kapcsolatban? Csak így tovább & go előre. 🙂 Puszi

Wolf Kati:
Többeket is szerettem. Nekem az osztrák meg a litván lány dala nagyon tetszett. A személyes kedvencem a holland dal volt. Sajnos ő lett a legutolsó. Több énekessel és csapattal is összebarátkoztunk.

Brigi:
Szomorú vagy az eredmény miatt ? Nagyon sajnálom hogy nem értél el jobb helyezést , pedig megérdemelted volna. Nagyon szépen énekelsz ! Soha ne add fel és így tovább !!

Wolf Kati:
Köszönöm! Persze egy kicsit csalódott vagyok a helyezés miatt, de nagyon büszke vagyok arra, hogy a magyar csapat nagyon jól szerepelt és ez a legfontosabb.

Pisti:
Szia Kati! Igazából nem szeretnék semmit kérdezni,csak azt akarom mondani,hogy nálunk te vagy az első! Tökéletes volt a dal,és az előadás is! Ráadásul messze Te voltál a legszebb énekesnő! Nincs min bánkódnod! Csak így tovább,és sok sikert a karrieredhez!!

Wolf Kati:
Nagyon szépen köszönöm Pisti!

Lilla:
Szia Kati!
Nagyon büszke vagyok rád, szurkoltam itthonról! 🙂
Véleményed szerint megérdemelten győzött az azerbajdzsáni duó vagy szívesebben láttál volna mást az élen? Neked melyik induló volt a kedvenced?
Készülsz már önálló lemezre?
Remélem jössz majd valamikor Vas megye környékére. 🙂
Puszi!! 🙂

Wolf Kati:
Nekem több kedvencem is volt. Az azerbajdzsáni duó is jó volt, és gratulálunk nekik, mert szerintünk is jók voltak. Készülünk az új lemezre, remélem nyáron már megjelenik.

Péter:
Szia Kati, úgy vettem észre, hogy az emberek jobban szeretik a vidámabb, pörgősebb számokat, nem a lírait, ennek is köszönhető Ön szerint a 22. hely?

Wolf Kati:
Ez egy olyan dal, ami ritmikus is gyors is. Vannak benne valóban balladisztikus elemek is, ettől olyan jó és különleges a dal szerintem.

Gréta:
Kedves Kati!
Indulna jövőre is az Eurovíziós dalfesztiválon? Melyik szám, melyik országtól tetszett a legjobban Neked? Izgultál a fellépés előtt, szerintem hamar túl voltál rajta 5.-ként

Wolf Kati:
Most egy ideig nem szeretnék versenyezni. Most csak élvezem a fellépéseket. Természetesen izgultam, az elődöntőn a legjobban. A döntőben már csak minimális drukk volt bennem, így élveztem nagyon a fellépést.

Kriszti:
Sziaaa Kati! brékó-brékó, egy lestrapált mókus jelentkezik :)A megfelelő szám került a képeslapra? 🙂 Csak egy megoldás lehetséges! Az 1etlen 😀 köszönjük nagyon a tegnap estét! :)sikerült pihenned már a héten? további szép napot Neked! jövő héten találkozunk:) pusziii!

Wolf Kati:
Brékó-brékó. Itt már egy kevésbé lestrapált énekesnő jelentkezik:) És akkor a jövőhéten találkozunk a koncertemen!

krisz:
mennyi időd van pihenésre? és a gyerekeddel foglalkozni Kati

Wolf Kati:
Pihenni nem szoktam egy ideje, Amikor elkezdődött a X-Faktor elkezdtem olvasni egy könyvet, most a oldalnál tartok. Most sokkal több időm van a gyerekekre. Ők a legfontosabbak számomra.

Diszpolgár:
A jövőben együtt dolgozol majd más dalszerzőkkel is?

Wolf Kati:
Eddig is dolgoztam másokkal is, ezután is fogok. De természetesen a Viktorékkal is folytatjuk a közös munkát, mert nagyon jól működik a csapatunk.
És megnézheted Katit és kislányát, Lucát videón is, ahogy Kati megválaszolja az online és telefonon érkező kérdéseket! 🙂
Itt nézheted meg a videót: http://www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/kulfoldre-hivjak-wolf-katit-20110520?nocache

Budapest — Hosszú hetek fáradságos munkája és az Eurovíziós Dalfesztiválon való részvétel után végre szabadságolhatta magát Wolf Kati (36), pedig az énekesnő a nemzetközi versenyről hazaérkezvén talán keresettebb, mint valaha.

Ő azonban kis időt kért; a hét eleje óta minden egyes szabad percét a családjával, a gyerekeivel tölti. Úgy tudjuk, csak nagyon kevés interjút és kötelezettséget vállal, hiszen van mit kipihennie. Ráadásul, mint azt már korábban többször is elmondta, neki a két kislánya, Janka (6) és Luca (1) a legfontosabbak, és az ő kárukra nem lenne hajlandó karriert építeni.

– Elsősorban anya vagyok, és ez nekem nagyon fontos dolog – nyilatkozta Wolf Kati, amikor legutoljára a vendégünk volt. Akinek akkor nem volt lehetősége kérdezni, azt most megteheti, mert noha Wolf Kati pár nap pihenőt kért, pénteken 10.30-tól egy órán keresztül a Blikk vendége lesz.

B. P.

Forrás: Blikk.hu

Az utóbbi napokban is rengeteg cikk, videó jelent meg, így ezeket most ide egybe gyűjtve olvashatjátok el, nézhetitek meg. 🙂
Lássuk!

A múlt hét vasárnapi ESTE adása az m1 -en, ezt most pótolom, mert elfelejtettem postolni.
Szóval aki lemaradt a múlt hét vasárnap esti ESTE című műsorról, ahol Katival beszélgettek, visszanézhetitek ezen a linken: http://premier.mtv.hu/Hirek/2011/05/16/08/Wolf_Kati_Nem_tudom_mi_tortent__.aspx

Plusz, a beszélgetést szöveg formájában is elolvashatod, a fenti linkre kattintva!
(Hosszú, így lenyomná a többi cikket, ezért nem másolom ide.)
Kati a tegnapi Nappali című műsorban, az MTV -én!

Wolf Kati volt a show dívája
2011. május 19. 12:11

A Nappaliban az énekesnővel és a stáb tagjaival beszélgetnek az Eurovíziós dalfesztiválról

Nem érdemes azon filozofálni, hogy miért alakult így az Eurovíziós dalfesztivál végeredménye, inkább azon kell gondolkozni, hogy a következő Eurovízión hogy tudunk okosabbak lenni – mondta Wolf Kati a Nappaliban.  Az énekesnő hozzátette, Düsseldorfban nagyon jó volt a hangulat, drukkoltak egymásnak az előadók, és csak jó értelemben volt rivalizálás.

Kati volt a show dívája – ezt már Kiss Ernő musicalszínész mondta. Várkonyi Attila azt emelte ki, hogy igazi nemzeti összefogás volt Kati és a dal mellett is.

A beszélgetést megnézheti a Nappali videójában! Wolf Katival és az Eurovíziós stábbal szombaton este 21 órától egyórás műsort is megnézhetnek a Hogy volt!? Különkiadásában.

Az adást visszanézheted a következő linken: http://premier.mtv.hu/Hirek/2011/05/19/10/Wolf_Kati_volt_a_show_divaja.aspx

Wolf Kati a Teadélutánban
2011. május 16. 17:50

Kati május 16. -án az MTV, Teadélután című műsor vendége volt. Ha nem láttad, vagy csak egyszerűen szeretnéd visszanézni, kattints a következő linkre: http://videotar.mtv.hu/Videok/2011/05/16/17/Wolf_Kati_a_Teadelutanban.aspx

Nők Lapja Cafe:

Wolf Kati túllépett a mocskolódáson és nagy öröm érte

Nők Lapja Cafe
2011. 05. 18.
Wolf Kati túllépett az őt ért támadások miatt. Sőt, van oka újra örülni, hiszen Angliában tarolt.
A németek mocskolták, bántották, rágalmazták, az angolok viszont imádják. Wolf Kati nem foglalkozik a rosszal, csak a jövőbe tekint, és élvezi, hogy a rágalmak mellett bizony komoly sikerek is érik. Angliában például hatalmas siker lett a lemeze, kapkodják el az emberek. „Nagyon örülök a hírnek. Én is úgy tudom, hogy a lemezkiadó több országgal is folytat tárgyalásokat. Remélem, hogy ezáltal minél több emberhez eljut a dal, amelyre ott a helyszínen tízezrek mulattak” – árulta el Kati.

( Régebbi cikk) Wolf Kati: „A gyerekek már nagyon megérdemlik az anyjukat”

Nők Lapja Cafe
2011. 05. 15.
Wolf Kati 22. lett az Eurovíziós Dalversenyen. Düsseldorfban tartózkodó újságírónk a verseny után beszélgetett az énekesnővel.
„Most a verseny után a családomra szeretnék több időt szánni. A gyerekek már nagyon megérdemlik az anyukájukat!  Még a verseny előtt is rengeteg támogató üzenetet kaptam, ezek nagyon segítettek nekem a színpadra lépés előtt!” – mondta Kati. Az Eurovíziós Dalversenyről szóló hosszabb beszámolónkat vasárnap este olvashatjátok itt, a Nők Lapja Cafén.
Friss, mai cikk!

Megmutatjuk Wolf Kati tündéri kislányát

Nők Lapja Cafe
2011. 05. 20.
Hiába jött le úgy a színpadról, hogy állva tombolt neki 35 ezer ember és vele együtt énekelték a refrént, Wolf Katinak nem sikerült a csoda. Ezek után mocskolódó német újságcikkekkel kellett szembenéznie. Minderről először beszél a tehetséges énekesnő, Wolf Kati, aki az interjúra kisebbik gyermekét is elhozta.
A mai interjút Katival megtekintheted a következő linken: http://www.nlcafe.hu/sztarok/20110520/megmutatjuk_wolf_kati_tunderi_kislanyat/
Pár kép Katiról különböző újságokban:

Itt is megnézheted: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.120843801330289.29019.120562218025114


Ne feledjétek, hogy ma 10:30 -tól 11:30 -ig Kati a Blikk vendége lesz, ahol telefonon, és akár online is beszélhetsz vele, tehetsz fel Neki kérdéseket!

Itt a Blikk általi cikk: (Ha valaki még nem olvasta volna)

Kérdezd Wolf Katit!

Az Eurovíziós bravúr ugyan nem sikerült, de a világon már most sokan megismerték Wolf Kati nevét, aki “What about my dreams” című dalával 22. lett a dalfesztiválon. Bár már több helyen nyilatkozott helyezésének okairól, most itt az idő, hogy te is feltedd neki kérdéseidet.

Ha szeretnéd megtudni, hogyan fogadták Düsseldorfban, milyen külföldi felkéréseket kapott és hogyan látja utólag szereplését, kérdezd meg tőle személyesen. Május 20-án, pénteken 10:30-tól 11:30-ig hívd a 06-1 460-2467-es számot, és te is beszélhetsz Wolf Katival. Ha viszont inkább az interneten tennéd fel kérdésedet, kattints az alábbi linkre.

Itt tedd fel kérdésedet!

A cikk linkje: http://www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/kerdezd-wolf-katit-2052489?nocache